you aint lonely

Publicerad 2012-03-13 13:34:26 i bilder

1: EN BILD PÅ EN PERSON DU UMGÅS OFTA MED


owyea.
2: EN BILD PÅ NÅGON DU ÄLSKAR


min älskling!
3: EN GAMMAL BILD PÅ DIG SJÄLV


nyår 08-09 woop!
4: EN BILD PÅ DIG OCH EN VÄN DU INTE VARIT MED PÅ LÄNGE


long time since...
5: EN BILD SOM DU ALDRIG LAGT UPP


vill ha tillbaka mitt långa fina ofärgade hår! hora!
6: EN BILD PÅ NÅGON PERSON SOM DU SAKNAR


ollibolli!
7: EN BILD PÅ NÅGON DU TYCKER ÄR VÄLDIGT SNÄLL


bästa vännen <3
8: EN BILD PÅ NÅGON PERSON DU KAN BERÄTTA ALLT FÖR


tur att jag har en bild på er båda!
9: EN BILD PÅ DIG SJÄLV


i believe in yesterday.
10: EN BILD PÅ NÅGON PERSON SOM ÄR SNYGG


hawT!
11: EN BILD FRÅN I SOMRAS


b00bies!
12: EN BILD SOM GÖR DIG GLAD


PUUDiTUU!
13: EN BILD PÅ NÅGON PERSON SOM ALLTID GÖR DIG GLAD


mallan!
14: EN BILD SOM DU ALLTID SKRATTAR ÅT


fladderläppen jansson...
15: DEN NYASTE BILDEN PÅ DIG SJÄLV


den borde räknas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela