Anneli gästbloggar!

Publicerad 2012-05-05 19:04:07 i allt

http://www.nattstad.se/annelijeannette

Hejsan snyggingar;)

HAr blogg rapat bonkis min bff<3

Jag är då anneli som med har en blogg, och vill bara säga att jag älskar min bästa vän, hon är den finaste vännen man vet. jag blir alltid glad när jag är tillsammans med bonkis. Hon är verkligen guld värd. Det är en underbar tjej det. Och bästa bloggerskan om jag vore er skulle jag börja följa henne riktigt tycker jag ;) Så ha det gött och sköt om er!

Psus & Kram Annelijeannette!

nattstad.se/annelijeannette

Och lite bild på mig och ankan ;)

( jag och ankan i 7an när vi var påskkärringar)



(när vi sjöng i typ 8an)


(våran konfirmation)


(utgång)




(linkan med cleo)


(en vanlig dag)


älskar dig bff<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela