Come mr DJ wont you turn the music up!

Publicerad 2012-05-09 00:13:15 i bilder

Annes diplomering gick superbra! Så
Nu har jag fina klor! Efter det åkte jag hem och sen till Eneby centrum med mamma och Brorsan. Handlade lite och åkte hem och lagade mat.

Sen åkte jag och Brorsan ner till Yoni och skulle äta glass men med en bitterfitta till syster blev det glass till bara mig och Yoni! Har haft så jävla kul ikväll med Shrek... Oj jag menade Yoni! ;) Hahaha och vilka hostattacker jag fick!

Nu sitter jag på spårvagnen på väg hem, och en snubbe sitter och snackar om prostituerade i Sverige till skillnad mot nått annat land... Hmm!

Imorgon blir det att träffa prästen inför bröllopet! Heirråpåer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela