Sanningen sved, du fucka ur!

Publicerad 2012-05-13 00:54:49 i bilder

Sorry att jag inte bloggat! Men jag tycker det är pisstråkigt när ni inte kan förmå er att svara på mina frågor... Idag har jag mått ganska dåligt. Var bara ute en snabbis förut för att köpa pizza. Tog ett bad i morse i en timme - skönt!

Imorgon blir det skola! Får se hur mycket dom andra gjort till skillnad från mig. Ska ha på mig hörlurar hela tiden och jobba i min egen värld. Det är då det brukar gå som bäst för mig.

Det är verkligen mörkt ute nu. Visst deg brukar va mörkt på kvällen men inatt är det extra mörkt känns det som.

!naaf mos tåk rä gaJ

Godnatt mina dinosaurier <3

Kommentarer

Postat av: Fanny Borg

Publicerad 2012-05-16 18:39:28

1. Vad heter du?

- Fanny Borg



2. Har du en egen blogg? (skriv den isf)

- www.nattstad.se/fannyborg



3. Hur hittade du hit?

- Facebook!



4. Hur gammal är du?

- 18



5. Har vi träffats?

- Haha, ja. I skolan, käraste fadder!



6. Vad tycker du om för inlägg här hos mig?

- Jag har faktiskt inte läst din blogg så mycket,

men personliga med mycket tankar! Och bilder! :)



7. Är något bra/dåligt med den här bloggen?

- Du är i alla lägen dig själv, och det är alltid ett stort plus!



Nu har jag iallafall svarat! :D

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela