Starships are meant to fly!

Publicerad 2012-05-10 14:27:25 i bilder

Jag är så jävla skoltrött!! Vill ingenting, orkar ingenting... Ligger efter med två bokanalyser, massor av skisser och några saker från ettan... Men jag måste klara det här! Och när gymnasiet väl är slut ska jag inte sätta min fot i en skola förrän mina barn ska börja (om jag nu får några)!

Jag är glad att jag har världens finaste vänner! Och att jag slipper dom flesta idioterna.

Idag har jag ingen matlust alls... Åt en macka och drack lite fruktsoppa efter att jag hade gått hela vägen till skolan! Men sen dess har jag inte velat äta... Och jag är en sån som typ alltid kan äta! Jobbigt som faan...

Kan jag få glass istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela